1
In die jaren zijn ze uitgegroeid tot een merk met een indrukwekkende productlijn die geschikt is voor alle denkbare weg- en weersomstandigheden.Ze hebben indrukwekkende mijlpalen bereikt en zijn geweldige partnerschappen aangegaan. Ze staan met trots achter onze brede selectie banden, allemaal met topprestaties. En z heebben de testresultaten om die bewering te staven.Ze zijn een merk met veel erfgoed, knowhow en kwaliteit, waarbij de klant altijd centraal staat. Ze hebben hun strepen verdiend. Vanaf nu spelen ze in de grote competities.Het is tijd om de wereld dat te laten weten!
Vredestein verdiende zijn strepen met zijn lange geschiedenis van het maken van banden van hoge kwaliteit. We gebruiken dit voor onze imagocampagne om de topstatus te benadrukken die Vredestein heeft bereikt.
In het hoofdbeeld zullen we ons niet op een specifieke band concentreren, maar in plaats daarvan op het bandenspoor dat door de auto is achtergelaten. Wat we achterlaten in onze sporen is een geschiedenis om trots op te zijn met opmerkelijke resultaten. We rijden richting de toekomst. Soms gaat deze weg bergop maar altijd met een duidelijk doel. Om de beste te zijn die we kunnen zijn voor onze klanten.
2
De verschillende seizoenen geven ons de kans om te variëren in kleur, met behoud van een consistente en herkenbare campagne per seizoen.
De Vredestein banden verdienden hun strepen door goed te presteren in bandentests. We gebruiken dit in onze sales-campagnes om het bewijs voor onze claim te leveren, individuele banden te promoten en de verkoop te stimuleren.
Go big or go home. En als je dan toch op weg naar huis bent, kun je mooi naar deze billboards kijken langs de kant van de snelweg.
De Vredestein banden verdienden hun strepen door goed te presteren in bandentests. We gebruiken dit in onze sales-campagnes om het bewijs voor onze claim te leveren, individuele banden te promoten en de verkoop te stimuleren.
De blauw/gele kleuren uit de huidige huisstijl zijn een afgeleide van het wapen van Hengelo, waarbij de gele kleur goud symboliseert. We hebben deze twee kleuren doorvertaald richting twee nieuwe primaire huisstijlkleuren. Hierbij is het blauw wat donkerder geworden, zodat het logo zelfs in één kleur voldoende contrast biedt.
De gele kleur gaat weer meer richting het oorspronkelijke goud uit het wapen. Het goud staat tevens symbool voor sociale en economische welvaart.
5
We ontwierpen een speciale brochure waarin testwinnaars een podium kregen.
Elke testwinnaar zijn eigen spread, waarop de beste test-resultaten en - zegels te zien zijn.
Ook deze brochure werd gemaakt in 12 talen en wereldwijd verspreid.
Afgezien van de online (retargeting) bannersets was er ook ander materiaal voor online gebruik zoals deze visuals voor bij de artikelen/blogposts op de internationale site van Apollo Vredestein.
6
Zowel intern (op eigen kantoor) als extern (shops) wordt er gebruik gemaakt van schermen met narrowcasting waarop de campagne zichtbaar is gemaakt.
Apollo Vredestein banden zijn overal te vinden. De trucks vanuit verschillende locaties om alle producten wereldwijd af te leveren. De trailer geeft aan de zij- en achterkant een mooi groot canvas om de campagne over de bühne te brengen.